מי אנחנו

greenlend היא חברת פינטק למתן אשראי דיגיטלי, שהוקמה ע”י בנק דיסקונט, בשיתוף חברת הטכנולוגיה ezbob, על מנת להציע פתרונות גמישים, מידיים ומותאמים בתחום האשראי הצרכני ואשראי לעסקים קטנים, ללקוחות כל הבנקים, בתהליך דיגיטלי פשוט ומהיר. 

 

 

מגוון פתרונות האשראי שלנו מונגשים ללקוחות פרטיים ולעסקים קטנים ובינוניים בפלטפורמות אשראי שונות ודרך צדדים שלישיים כמו פלטפורמות לניהול תזרים מזומנים, ביצוע תשלומים, ניהול חשבוניות דיגיטליות, פתרונות למשפחות צעירות, עצמאים ועוד.  

 

בזכות הטכנולוגיה פורצת הדרך, בקרוב תוכלו ליהנות מאשראי בזמינות גבוהה, בהתאמה אישית, מתי שאתם צריכים וכל זהבתהליך דיגיטלי מלא, פשוט ומהיר. 

 

הצוות שלנו 

תמונה של איש צוות - איתן גלאי
איתן גלאי
מנכ"ל

מעל ל- 25 שנות ניסיון בעולמות הניהול, היזמות והפיננסים. בתחילת דרכו עבד בבנק ישראל, ובתחום הפיתוח העסקי בסיטי בנק, ובהמשך היה ממקימי זרוע האשראי החוץ בנקאי של חברת כלל ביטוח (כלל קרדיט).
ממייסדי חברת אאוטבריין. בתפקידו האחרון, איתן שימש כמנהל ההכנסות הראשי של החברה.
בוגר תואר ראשון בכלכלה וסטטיסטיקה ותואר שני במימון בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית.

תמונה של איש צוות - יונתן גרוזמן
יוני גרוזמן
סמנכ"ל אשראי

מתמחה בתחום מימון ייעוץ וליווי ל- SMB ו- SME  כ- 15 שנה.
החל את דרכו במחלקת אסטרטגיה של בנק דיסקונט, ביצע תפקידים מגוונים בחברות ייעוץ במגזר הפרטי והציבורי במהלכן צבר מיומנות רבה בעולמות מימון הליכי הקמה ויזמות של עסקים, מימון ואשראי מקרנות עסקיות, פילנטרופיות וממשלתיות. מגיע לגרינלנד לאחר ניהול תחום המימון בפרויקט מעוף של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה.

תמונה של איש צוות - גלי מורנו עמיר
גלי מורנו עמיר
סמנכ"לית מוצר ופיתוח עסקי

מעל 20 שנות ניסיון בפיננסים, בדגש על התמחות בעולמות הדיגיטל, חוויית לקוח וניהול פרוייקטים מורכבים.
עמדה בראש מחלקה ביחידת הדיגיטל של בנק דיסקונט, והובילה את תחום הבנקאות הפתוחה ושיתופי פעולה עם חברות פינטק ביחידת החדשנות.
בוגרת תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים ותואר שני במשפטים, טכנולוגיה וחדשנות עסקית בהצטיינות מאוניברסיטת רייכמן.

תמונה של איש צוות - דורית הרשקוביץ
דורית הרשקוביץ
סמנכ"לית כספים

מעל ל- 20 שנות ניסיון בעולמות הפיננסיים וניהול הסיכונים. דורית התחילה את דרכה בפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, וב- 15 השנים האחרונות ביצעה תפקידי ניהול מגוונים בבנק דיסקונט וצברה ניסיון רב בתחומי התכנון הפיננסי, ניהול תקציבים, אנליזות מורכבות ובתחומי ניהול הסיכונים וההון.
במסגרת תפקידה האחרון, כמנהלת מחלקת תכנון ואנליזה, ניהלה את התכנון הפיננסי, תוכניות העבודה וה-KPIs הפיננסיים של הבנק והקבוצה, והיתה אחראית על יחידת מרכזי הרווח.
בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול (בהצטיינות) ותואר שני בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

תמונה של איש צוות - ליעד פיצ'ון
ליעד פיצ'ון
סמנכ"ל תשתיות ואבט"מ

בעל הסמכת CISO (קצין אבטחת מידע ראשי), מביא לחברה כ-20 שנות ניסיון עשיר בתחומי תשתיות, הגנת הסייבר, אבטחת מידע וניהול פרויקטים חוצי ארגון. עם למעלה מעשור של התמחות בעולם הפינטק, ליעד מגיע לגרינלנד עם ידע מעמיק וראייה רחבה של האתגרים והפתרונות בתעשייה.
טרם הצטרפותו לגרינלנד, ליעד כיהן בתפקידי מפתח בחברת Bluesnap, חברה מובילה בתחום סליקת אשראי באינטרנט, שם הוביל את הקמת התשתיות ומחלקת אבטחת המידע של החברה מהיסוד. ניסיון זה מעניק לו יתרון משמעותי בהבנת הצרכים הייחודיים של חברות פינטק בתחומי התשתית והאבטחה.

תמונה של איש צוות - סיון אתירם
סיון אתירם
סמנכ"לית ייעוץ משפטי וציות
ומנהלת משאבי אנוש

מביאה לגרינלנד היכרות מעמיקה עם תחום הבנקאות והמימון עם ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בליווי שוטף בנושאים משפטיים ורגולטוריים של תאגידים בנקאיים ומוסדות פיננסים אחרים, בארץ ובחו"ל. טרם הצטרפותה לגרינלנד, סיון היתה שותפה במחלקת המימון והפיננסים במשרד מיתר, ובמסגרת זו הובילה את הייצוג המשפטי של גופים פיננסיים בעסקאות מימון ומכירת חובות בהיקפים משמעותיים.
בוגרת תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר שני במשפטים (מלגת פולברייט) מ- NYU. בעלת רישיון לעריכת דין בישראל ובניו יורק.
דורגה כ- highly regarded בתחום הבנקאות ע”י דירוג ה IFLR 1000.

תמונה של איש צוות - רועי שניידר
רועי שניידר
מנהל סיכונים

מעל 15 שנות ניסיון של ניהול וייזום בתחום הפיננסי במגוון תפקידים בבנק דיסקונט. במהלך תפקידיו השונים צבר מומחיות רבת שנים בבניית מתודולוגיית חיתום של משקי בית ועסקים קטנים, ניהול סיכוני אשראי, פיתוח מודלים ואוטומציה של אשראי קמעונאי.
רועי הצטרף לגרינלנד לאחר שניהל את מחלקת מודלים, חיתום ואנליזה במטה החטיבה הבנקאית בדיסקונט.
בעל תואר שני בבנקאות ושוק ההון מהמרכז האקדמי למשפט ועסקים.

תמונה של איש צוות - גידי כדורי
גידי כדורי
מנהל מוצר

עם רקע חזק בניהול מוצר ופיתוח עסקי קרוב ל-15 שנים, גידי מביא עימו ניסיון עשיר מתפקידים שונים בתעשיות הטכנולוגיה והפינטק. בעל היסטוריה של הובלת חדשנות מוצרית וצמיחה אסטרטגית. גידי החל דרכו בעולמות הפיננסים ככלכלן בבית ההשקעות מיטב-דש, הוביל מוצרית את אתר ביזפורטל, עזר בהקמת לשכת האשראי מבית קו מנחה ובהמשך עבד עם סטארטאפים שונים והפגין רוח יזמית מובהקת. תמיד נלהב לנצל את הטכנולוגיה ליצירת פתרונות פיננסיים בעלי השפעה לעסקים ולאנשים פרטיים.
בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה למנהל, ראשון לציון

תמונה של איש צוות - יורי צוגלין
יורי צוגלין
אחראי מודלי אשראי

למעלה מ-10 שנות ניסיון בעולמות ניהול הסיכונים הפיננסיים ופיתוח מודלי אשראי. בין היתר התמחה בייעוץ בתחום האשראי לעסקים קטנים ובינוניים, ייעוץ בתחום המודלים וניהול הסיכונים לגופים פיננסיים מובילים, ובפיתוח ותיקוף מודלי אשראי עבור גופים פיננסים וחברות פינטק.
יורי הצטרף לגרינלנד לאחר שעבד כמדען נתונים בחברת הפינטק פאגאיה.
בוגר תואר ראשון בכלכלה ויחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית, ותואר שני במתמטיקה פיננסית באוניברסיטת בר-אילן.

תמונה של איש צוות - אופיר נריה
אופיר נריה
קצינת ציות ראשית

מביאה לגרינלנד כ- 30 שנות מומחיות וניסיון מעשי רב בציות ורגולציה בנקאית, בתעשיית ההייטק וקרנות הון סיכון, ליטיגציה פלילית, פשיעה כלכלית, ועבירות צווארון לבן.
שרתה במגוון תפקידים בכירים במשטרת ישראל, בין היתר כיועצת המשפטית של יאחב"ל, ובהמשך בתפקידי ניהול שונים במערך הציות של בנק לאומי.
אופיר הצטרפה לגרינלנד לאחר שכיהנה כקצינת הציות של מרכז עסקים לאומיטק.
בוגרת תואר ראשון במשפטים  באוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת Brunel.

תמונה של איש צוות - משה בקסי
משה בקסי
חתם

בוגר תואר שני במנהל עסקים ובעל 25 שנות ניסיון בבנק אגוד בתחום האשראי והמימון ללקוחות עסקיים ופרטיים. בעל מומחיות  באנליזות אשראי עסקי וניהול אישי של חשבונות של לקוחות. בין היתר לקח חלק בהקמת  צוות חיתום במרכז הלוואות בבנק אגוד  והתמחה בניהול תחום הסדרים וגביה במחלקת אשראים מיוחדים.

תמונה של איש צוות - אולגה פומין
אולגה פומין
מנהלת תפעול

מביאה איתה כ- 14 שנות נסיון באדמינסטרציה ותפעול חברות ומומחיות רבה בתהליכי הקמתן.
טרם הצטרפותה לגרינלנד עבדה כמנהלת תפעול בחברה בנל"א בפריסה גלובלית, בתחום שירות ושימור לקוחות.
בתחילת דרכה עסקה בליווי תפעולי בפרויקטים בתחום החקלאות ובניית יחידות מגורים בחו"ל, לרבות פרויקט דגל באפריקה של חברת מטרלי, הכולל בנייה ומסירה של כ- 15,000 יחידות דיור ברי השגה.
בוגרת תואר שני מהאוניברסיטה העברית בירושלים בלימודי מזרח אסיה בהתמחות בבלשנות סינית.